måndag 3 september 2007

tant lisa

i våras tänkte ja gottgöra mina grannar för ja spelar musik jämt så ja planterade lite blommor utanför porten, penser. Dom stod så fint hela sommaren och när det blev höst så blev dom fula så drog ja upp dom och planterade jag en roströd bollkrysantemum. Den fick stå i fred i en vecka, sen va hela krukan upponed, nån hade sparkat på den. Jag fixa till den igen. Så nu hade nån rykt upp blomman ur krukan och slängt iväg den. Jag blir så himla ledsen, kan man inte få ha nått i fred? var är nöjet med att förstöra en blomma?
Och ja, jag vet att jag låter som en kärring...

fick ett mycket oväntat samtal idag. Min gammal kk som saknade mig. Jag hade raderat hans nummer, tagit bort han på msn osv. Jag är inte ett dugg intresserad av att umgås med honom och det sa ja redan i början på sommaren när han skaffade tjej. Jag frågade om han inte skulle tänka på sin tjej istället. "men det kommer nog ta slut det där!" eh men gör slut då va fan!!! men blanda inte in mig.. och som jag sa till T att jag har faktiskt träffat nån nu och jag är inte som han...

Har nyss varit ute på en uppfriskande promenad.. jag älskar att frysa... ut med er allihopa nu och frys.. Det är så skönt att komma in och unna sig en kopp te då. Precis vad jag ska göra nu. Men jag är lite hungrig med. Får se om jag hittar nått att tugga på...

Inga kommentarer: