lördag 29 augusti 2009

på Ingarö!!

Vi är på Ingarö, kom hit i onsdags. Då jag även skulle blivit moster men icke då, nu ska jag bli det på torsdag istället. Jag tänker iaf inte åka hem förän jag fått gulla med mitt syskonbarn, det är en sak som är säkert.

I torsdags var vi med lillebror på stan s0m handla som bara den, jag köpte choklad från NK, en skål och två kortlekar. Sen på kvällen var vi till Sara en sväng och såg nya wallanderfilmen och muffa i oss massa godis.

Igår var vi i forum på eftermiddagen, handlade dessto mer. Blev en del kläder för oss båda från New yorker. Jimmy hitta så klart asbilliga kläder. Mina var något dyrare. Sen på kvällen blev det "män som hatar kvinnor" med pappa och Claes. Även om filmen var bra, men SÅ bra som alla säger vette fan.

Idag har vi hugit och sågat ved för glata livet och sen har jag börjat plocka av vinbärsbuskarna. Ikväll blir det tatueringsmässan. Och imorn skansen med Oliver och Minna!!!

Inga kommentarer: