onsdag 18 november 2009

Julklappstrubbel...

Nu var det överstökat, nu är jag gammal. Då kan vi lämna det!

Min lilla systerdotter ska döpas den 6 december och jag tänkte att om jag ordnade julklapparna tills dess så slipper jag skicka och oroa mig för att det ska gå sönder osv. Från början hade jag bara tänkt köpa varsit presentkort typ på JC till dom äldre och sen nått annat till lillan. Men nu har jag fått världens bästa idé till min systerdotter som är 8 år. Jag vill inte skriva den här för man vet inte med barn men den är verkligen världsbäst. Då måste jag ju komma på nått till pojken. Han blir 12 i mars, nån som har nått förslag. Tänk han är då alltid svårast. Man kan ju inte ge den ena en mycket väl genomtänkt julklapp och den andra ett presentkort, eller kan man?

Nu tittar faktiskt solen fram, det är så man får ett glädjerus. Ska plugga en stund och sen ta en promenad, men solen hinner väl försvinna tills jag går ut...

Inga kommentarer: