tisdag 24 november 2009

min sambo han har tre kanter....

(mycket inteligent rubik, jag vet)

Han sa nått oerhört smart igår men nu kommer jag fan inte ihåg vad det var, det säger ju lite om mig. Jag kommer ihåg att jag skulle skriva det i bloggen för det va väldigt roligt.

Häromdagen hade han iaf en monolog med sig själv (och den kommer jag ihåg)
(Vi ska dricka te, och har precis satt oss i sängen för att se nått då datorn. Jimmy tar av sig tröjan)
- Men varför tog jag av mig t-shirten nu då?
- Jaha jag får väl dricka te utan tröjan.
(smakar på teet)
- Nä det här går inte..
(tar på sig tröjan igen)
(han sveper teet)
-Nu kan jag ta av mig tröjan igen..

resonemanget är jag inte helt med på!!

uppdatering : nu kom jag på det första, igår när vi va och köpte thaimat skulle jimmy gå in på ica och bland annat köpa nått och dricka.
"Vad vill du ha då? Mineralvatten eller Loka?"
fantastiska valmöjligheter han gav..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!

Men jag tror jag är med på hans resonemang. Ta av sig tröjan = porr. Dricka te = engelsk tant.

Porr + engelsk tant = omöjlig kombination.

Lätt som en plätt.

..Carl-Astrid sa...

han förklara det själv med att man kunde spilla och bränna sig

lillagulliz sa...

mäh.. han kan ju bränna sej lika mkt me t-shirten på sej ju.. haha
vilken rolig sambo du har :)

Anonym sa...

Jag skulle önskat bubbelvatten!

Jimmy sa...

roliga,nja vete fan om jag är,i bland kanske hahah:D kände bara konstigt och dricka nått sån vart utan t-shirten på..