måndag 8 augusti 2011

Välkommen hem till oss!!

Så här ser det ut när man står vid ytterdörren... Jimmys dator står i hallen, men vi ska nog försöka komma på nått bättre. Typ nått skåp eller så.En överbelamrad bokhylla. Så blir det när man inte fått upp några väggfasta hyllor, för vi är inte helt säkra på om vi ska ha det eller inte. Får nog ta och plocka bort lite saker där sen. Det blev lite motljus när jag skulle ta kort på vardagsrummet. Bokhyllan står ju också där så klart men åt andra hållet då. Det ska upp lite tavlor och gardinomtag osv.
Det här är barnrummet, tänkte att vi inreder det lite spartanskt. Man vill väl inte göra de bortskämda från början. Sova i en flyttkartong, ha sina saker i en flyttkartong, sen finns det ju en skurhink att leka med. Nä, jag skojar så klart. Här står allt vi inte riktigt vet vad vi ska göra av eller inte orkat tagit tag i.


Kök komplett med skjutluckor och brun spis. Bara för din skull, Mixon tog jag kortet så inte köksgardinerna syns, så du måste komma hit för att se dem..

Vårat sovrum, bourdouxfärgade gardiner och ljusblå väggar är kanske inte en kombination jag riktigt älskar med det är bättre än inga gardiner alls.


Finrummet!!!!! Vår fantastiska balkong..

3 kommentarer:

Mamma sockervadd sa...

Men din lus!!!! Nu blir jag ju ännu mer nyfiken på gardinerna!!!!!

emma sa...

Hehe ja visst är det! Hittade den för två år sedan på ikea för 700 kronor :)

jimmy sa...

kom och besök oss i stället :P