tisdag 21 juli 2009

I'm a live...

Nej då jag har inte dött! Även om jag känner mig halvdöd... men det är en annan sak. Ska nog ta en promenad och försöka piggna till om en stund.

Fick nyss mail från mycket runda syster att släkt och vänner INTE får hälsa på, på BB. Jag känner mig lite ledsen och besviken. Jag som verkligen såg framemot att lukta på en ettdygns-baby. Men icke då. Vi får se när vi åker dit, då skulle vi egentligen kunna skjuta lite på semestern. Men jag har ju redan lämnat in papprena, själva fan också.

Min syster har väldigt stor familj, VÄLDIGT stor. Skillsmässor, nya äktenskap, extra barn och halvsyskon hit och dit gör att vi är alltid sjukt många på barnens födelsedagar. Har inte någon lust att åka dit och lukta på bebis när ALLA andra är där. Stakars barn dessutom som måste vandra från famn till famn på hela tjocka släkten. Ne jag ska åka dit en vardag när alla som inte har semester (de flesta) jobbar och bebisens syskon är i skolan så jag kan lukta ostört!

Inga kommentarer: