måndag 27 juli 2009

nu räcker det,,,,,

jag är absolut ingen sommar och sol person, tvärt om jag hatar när det är varmt och jag får eksem och klåda. Jag är mer en höst, rusk och mysperson. Men nu kan det väl ge sig.. lite sommarvärme kan man iaf få så man kan få börja längta till hösten och kylan. Jag har faktiskt inte förtjänat det här, jag soppsorterar och är noga med att släcka alla lampor när jag går ut ur ett rum, visserligen duschar jag oftast lite för länge, men inte alltid. Jag är så trött på detta regn nu.... ge mig sol nu!!!

(det enda regnet egentligen är bra för är pluggmoralen)

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså inte för att vara sån men...du skulle bott kvar i Sthlm ;) Här har det varit fint jättelänge. Inte supervarmt varje dag, visst är det lite molnigt ibland och nåt regnstänk har det varit...men absolut inte så illa att jag vädjar efter sol i bloggen :P