onsdag 12 januari 2011

Allt för att inte plugga...

känner mig helt överkörd av en långtradare idag, är så himla seg och sliten i kroppen. Men det är väl bara att samla sig och göra lite nytta innan jag ska bort och vara barnvakt.
Jag köpte en ny väggalmenacka igår och så satt jag och fyllde i födelsedagar och insåg hur mycket folk det är som fyller jämt i år.

Min mamma fyller 60 i maj, min svåger fyller 40 år i oktober sen är det massor med folk som fyller 25, kanske har nått med att göra att jag också fyller 25 i år och jag känner en del jämngamla.

Jag tycker det är så svårt att köpa present till alla som fyller jämt, sånt kan vara riktigt ångestframkallande.

Ne nu ska jag ta tag i mig själv och plugga, ska skriva tre nya patientfall. Känns som om jag redan skrivit 187 stycken typ, jag har gett alla jag känner någon sjukdom. Någon som anmäler sig frivilligt att få en psykisk sjukdom?

2 kommentarer:

empan frisken sa...

Lätt! Jag tar gärna en psykisk sjukdom idag! ;)

..Carl-Astrid sa...

tyvärr har jag bara posttraumatiskt stresstillstånd kvar och jag måste få med andra kulturer nånsstans, vet inte om Uppsala räknas som en annan kultur faktiskt.

Men tack ändå!!