söndag 2 januari 2011

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Jag hoppar över några rubriker som jag tycker är orelevanta!!

10 saker ni inte vet om mig känns väldigt svårt, men eftersom jag skrivit om detta förut så tar jag hjälp av de inläggen:
  1. Min favoritblomma är maskros!
  2. Jag har flyttat 10 gånger och har gått i 4 olika grundskolor.
  3. Jag är plattfot
  4. Jag är väldigt svag i händerna, jag använder nötknäpparen till alla flaskkorkar. Detta beror på att jag har försvagningar och överrölighet i lederna, ibland kan jag ha ont i mina leder utan någon som helst anledning.
  5. Första gången jag färga håret vad jag ungefär 11 år gammal, det var när hårmascaran kom och jag ville ha en och mamma tyckte det var bättre jag slingade håret. Jag har varit blond, riktigt klar rödhårig och svart hårig.
  6. Jag tycker leggings är en guda gåva!! Särskilt de från Ellos.
  7. Min favoriträtt är stekt fläsk med löksås.
  8. Jag tycker inte om skumpa, men jag dricker det ibland för att man ska.
  9. Jag har ganska barnslig filmsmak, jag gillar ungdomsfilmer typ tjenare kungen och fucking åmål. Jag tänker aldrig växa upp!!!
  10. Jag biter på naglarna!

Inga kommentarer: