tisdag 28 september 2010

jag har funderat lite

  • mina händer sover - igen. Är det verkligen normalt? Bara så där utan anledning, uppenbarligen rör jag på dom hela tiden just nu!
  • Binder kolhydrater vätska? Eller är GI metoden vätskedrivande? Jag skulle behöva kateter just nu känner jag, särskilt nattetid!
  • Ska jag verkligen fortsätta blogga? Jag orkar lixom inte ens läsa andras bloggar.. men det kanske tar sig igen..
  • Är det nån som har nått tips på nån bra GI-kokbok?
  • Färga håret eller inte? Ska man se det som ett tecken att den färgen jag skulle ha inte fanns på ICA eller ska man orka åka till Bergvik?

3 kommentarer:

empan frisken sa...

jag älskar tecken, så jag satsar på det :)

Tycker du ska fortsätta blogga.. är kul o se vad du har för dig lite då å då :D

Lycka till med GI

Amanda sa...

jag tycker mycket om din blogg och hoppas du fortsätter skriva!!

Kolhydrater binder vätska där har du helt rätt. Vet inte hur länge du har gått på GI-metoden men det kanske blir bättre med tiden? När kroppen anpassar sig lite.

..Carl-Astrid sa...

jag började i måndags men det är faktiskt bättre nu redan..