torsdag 4 november 2010

Det finns ju en hel del sjuka grejer på nätet!! Och då pratar vi om riktigt sjuka grejer! Jag skriver just nu affektiva syndrom (kort sagt så är det att man snöar in på en känsla dyp deprimerad, manisk, självmordsbenägen osv...) och skulle googla lite på självmordsbenägenhet, och jag kommer in på Svenska självmordsguiden. Där listas dom vanligaste sätten att ta livet av sig, vad man bör tänka på, hur man skriver avskedsbrev, hur man väljer plats, hur man väljer datum osv....

"Jag kan inte garantera att informationen är absolut korrekt, men jag hoppas att den kan fungera som en vägledning på vägen till det perfekta självmordet och mindre lidande för dig som planerar att ta ditt liv eller för vem som helst som kommer att läsa den"

Det perfekta självmordet?

Jag blir så illa berörd!!!

Inga kommentarer: