söndag 21 november 2010

egoweekend, ja tack!!

Gud vad jag är sugen på en helg i Stockholm och bara göra det jag vill göra, inte det mitt samvete säger att jag ska göra..

Jag vill strossa på stan och gå på NK och köpa praliner, alldeles ensam.
Jag vill kidnappa mammas badrum och bada badkar i timmar med ansiktsmask och hårinpackning.
Jag vill frossa i skagenröra och bearnaisesås med Sara.
Jag vill se min lilla trollunge gå.
Jag vill bjuda mina stora trollungar på bio och spela spel med dem i timmar.
Jag vill promenera Bålsta runt med bästa syster.
Jag vill äta middag hemma hos bästa bror.

5 kommentarer:

Sara sa...

Jag är på på det som involverar mig :)

Betyder "hemma hos bror" att han har ett eget boende? Kul! Var då?

Mamma sockervadd sa...

Åh! Får jag å familjen Taikkon följa med? Miss you :0)

Nyfiken sa...

Körde du inte gi metoden? Eller misslyckades du som vanligt? Tänkte eftersom du skrev om praliner och att du vill frossa.

Anonym sa...

gör de de är du värd... Kramar Caroline

..Carl-Astrid sa...

Vi äter enligt GI-metoden på veckorna, men på helgerna unnar vi oss annat.

Praliner är ju inte som att äta godis och dessutom är både bea och skagenröra väldigt GI-vänligt.. lucky me...