onsdag 23 september 2009

I'm back!!!

Äntligen har jag en fungerande dator igen, dock blev det inte alls som jag tänkt mig. Men det blir ju sällan så. Hade trott att den andra skulle gå och laga för under tusingen men det blev en ny för under 6000 kr. Suck, men jag måste ha en dator. Nu får vi se om det går att rädda nått ur den gamla, bilderna och skolarbetet är det enda jag kräver. Och framför allt dom där 11 sidorna om andningssjukdomar som aldrig hann nå min lärare innan datorn dog.

Annars lever livet som vanligt, jobbar jämt. Funderar på att ta en vecka timbanksledigt och plugga ikapp, får ser hur det blir med influensan först. Kanske inte hüber tjäkt om jag tar ledig om det är mycket sjukt.

Jag är så sugen att bjuda på middag, har en perfekt meny i huvudet. Italiensk är ledordet. Detta är en pik både mot storforshållet och torsbyhållet. Fatta vinken!

Nej nu är det snart idol och en liten kvällsbön till Gud angående andningsarbetet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt med datorn?

..Carl-Astrid sa...

hårddisken va helt kaput!! det gick inte att rädda innehåller heller