måndag 28 september 2009

jag & min kärleks lista som alla andra har gjort

Vad heter ni? Lisa & Jimmy
Hur träffades ni? Via nätet, lunarstorm faktiskt hahaha
Hur länge har ni varit tillsammans? typ 1 ½ år. Sen januari 08
Är ni förlovade? nej och det finns inga planer på det heller
Bor ni ihop? Ja sedan mars 08 (det går snabbt ibland)
Har ni barn? Nej, men det finns det däremot planer på
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? det är så klart jag
Kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han på fyllan
Vem är äldst? Jimmy är 6 ½ år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni? Jag tror han är vädur och jag är skorpion
Vem fyller först på året? Jimmy
Vem sjunger bäst? Jag
Håller ni i handen på stan? ytterst sällan, knappt aldrig
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja på nätet i över ett år
Vad har ni gemensamt? Lägenheten och bilen
Blev du kär i första ögonkastet? redan innan
Har ni någon speciell låt? nej
Har ni stora framtidsplaner? hus, barn, att bli gamla tillsammans.
Har ni gråtit i varandras armar? Klart vi har
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? oj, hmm jag vet inte riktigt.
Vem lagar bäst mat? jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? mycket tvspel
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nej
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja en så där 30 mil
Blir du lätt svartsjuk? nej inte längre
Brukar ni bråka? det går i vågor
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms
Vilken är hans/hennes bästa egenskap? hmm vilken svår fråga, tycker om hela han för den han är
Pratar någon av er i sömnen? han gör

Inga kommentarer: