söndag 19 december 2010

Dag 1 - presentation...

Tänkte köra en sån där lista om vad man ska skriva vilken dag, väääldigt poppis just nu. Men skiten går inte att klistra in, men jag kör ändå.. får klistra in imorn!!

det känns extremt muppigt med en presentation för jag tror liksom ni vet vem jag är. Men okej då, jag är 24 år (mindre än ett år till 25 = ångest) och jag har fått mitt första gråa hårstrå. Jag bor i en halvrenoverad lägenhet i Skoghall och önskar mig mest att den blir färdig renoverad och såld, så vi kan flytta till vårt drömområde (låg en till sååå fin lägenhet ute nu igen där). Vi har två katter, Gunnar som är 5 och Clementin som är 1. Jag bor med min sambo Jimmy som just nu håller på att jobb ihjäl sig tror jag, vi ses när vi sover om ens det. Vi ska nog få nån rutin på det snart, hoppas jag.

Det är fem dagar kvar till jul och vi vet inte vad vi ska göra på jul, det är inte likt mig. Egentligen är jag planeringsexpert, vill helst ha schema på allt, sen gör det inget om det skiter sig.

Jag funderar som mest på vad jag vill bli när jag blir stor, vilket är lite ångestskapande. Har hittat en utbildning (nu igen!) som jag lite sugen på att läsa, min fröken rekomenderade mig den för hon trodde den skulle passa mig, kan vara så att hon har rätt! På grund av dessa funderingar vill jag inte riktigt bli klar med undersköterskeutbildningen även om det typ är en fis i världsrymden kvar och det skulle ge mig högre lön.

Ja men nu vet ni ju allt om mig, va fint!!! Listan kommer imorn, så ni hajjar upplägget!!

Inga kommentarer: