söndag 26 december 2010

Förra årets nyårs löften

Istället tänker jag lova att göra saker:
Gå på minst ett museum Naturum, flera gånger!!!!
Gå på minst en konsert Fuck
Äta minst en maträtt jag inte ätit förut (färsk tonfisk lurar jag lite på och även pilgrimsmusslor) Löjrom, hos Sara i somras!! Gott som bara den...
Åka utomlands minst en gång (Helsingfors i april blir det iaf) Det blev bara Helsingfors, men Finland är ett annat land!!
Läsa en kurs (religion kanske) Fuck
Åka till nått ställe där jag aldrig varit förut. Ludvika och Borlänge, väääldigt spännande!
Bli bättre på att unna mig saker (typ frisörbesök, tveksam om den här punkten) Jo jag har faktiskt varit till frisören oftare, men den här punkten känns svår att utvärdera..
Baka mer bröd! (passa kanske inte in men det skiter jag i) Vår frys är ju liksom alltid full!!!

5/8 känns inte så dåligt iaf, nu får jag börja fundera på nya löften

Inga kommentarer: