torsdag 3 februari 2011

Den eviga frågan..

Jag har bloggat om det här 100 gånger förut typ men det är det största problemet i mitt liv.
vad ska jag bli när jag blir stor?
Jag brukar disskutera detta med folk ibland. Ofta säger saker om detta i vissa situationer också, Jimmy sa att jag borde jobba med "klipp och klistra" när jag hade gjort ett födelsedagskort till min syster som han tyckte va fint. Min kompis sa häromdagen att jag borde jobba med nått som innefattar mat när vi diskutera ämnet häromdagen. Min syster har sagt att jag borde jobba med barn efter jag varit barnvakt till hennes barn och gjort hjärtformade semlor med rosa grädde och hjärtströssel. Många säger att jag passar bra i vården.
Jag måste alltså hitta ett jobb inom vården med barn, som innefattar mat och klipp och klistra. Med andra ord, Stjärnan, jag är perfekt för er! Mixon, du kanske kan ta upp detta på nästa personalmöte. Jag har hittat mitt kall i livet!!
(för er som inte vet vad Stjärnan är, så är det ett avlastningsboende för unga utvecklingsstörda, upp till 20 år.)

Inga kommentarer: