måndag 11 juni 2007

En dag på sjön

Idag efter jobbet va jag och C ut med deras båt, vilket är mycket krångligt. Mest för hennes pappa envisas med att inte ha båtplats. Dom har båten på en trailer på tomten. Why oh why? Om nån skulle föreslå det till min pappa skulle han bara fnysa "dumheter". Sen sa även hennes pappa när vi va tillbaka med båten att det va mest praktiskt i längden att göra så här, hur fan menade han då? Jag tycker mest att han är dryg för att han inte verkar fatta det smidiga med båtplats. Lixom inte så man har lust att åka ut med den båten igen för det är så omständigt. I min värld och dom flesta andras världar så lägger man i båten i början av sommaren och drar upp den när det börjar bli svalt på hösten igen. Men i stort sett annars va det en trevlig dag. Vi va ut och åt sen.. middag för 435 kr så där en måndag ehm, ja har lite dåligt samvete faktiskt.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...det resonemanget fattar jag faktiskt inte. Vadå "i längden"? Det är väl i längden det INTE är är smart..? Åh måste få veta vad du åt för gott och dyrt...

Anonym sa...

haha, ja det var ett ganska roligt resonemang =)