tisdag 26 juni 2007

hoppas hämden va ljuv då!!!

vet ni vad det kostar att säga att en unge är ful? Jo ganska exakt lika mycket som en bakruta till bilen. Men vi får väl hoppas dom njöt av att slå sönder den.

På torsdag bär det av neråt. Just nu tycker jag det ska bli skit skoj, det har gått lite upp och ner. Men det kommer bli skit skoj. Ska åka till Krägga och lämna Gunnar åtta, sen stressa hem för att hinna med bussen 08.35 och sen ta tåget in till stan som går 09.10. Träffa Mamsen och Sarisen 10.15 på Gullmarsplan.
Jag har lånat en så stor väska av Anna att ja kan ha med mig två kuddar =P sen ska jag handla massa skoj. Har en lång lista. Wiiie..

Sen har jag en annan idé på gång men jag måste höra med Sarisen vidare om den innan jag presenterar den här. Men jag hoppas hoppas hoppas hon säger ja!!!!!!!!!

Nu ska jag tvätta håret och raka benen.......

Inga kommentarer: