söndag 3 juni 2007

Har snott Saras lista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången? Nej, men ja skrev med han på lunar för en tid sedan. Han hade flyttat till sthlm.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jag tror det men ja minns inte nått specifikt tillfälle.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? AHdroppar heter dom tror jag Sara!!!
4. Vad åt du senast? en scones och en kopp kaffe sju imorse innan ja gick från jobbet.
5. Har du fått någon komplimang idag? C sa att jag alltid är så glad och pigg sen vet ja inte om det räknas som en kompimang.
6. Har du varit med i en rättegång? Nej bara tittat på
7. Är du polare med grannarna? småpratar lite med ett par men övriga säger ja knappt hej till.
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska, engelska och extremt dålig tyska om hon verkligen måste.
9. Vilka länder har du bott i? Sverige
10. Senaste piercingen? uppe på örat om ni fattar.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i fredags när Mallan-brallan tog studenten...
12. Gay? Schlagerbög ;)
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? har jag druckit så ja inte har spytt/däckat nån gång undrar jag!
14. Har du äggat någon? Nej jag är snäll jag...
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Förstår inte varför denna fråga kommer på sånna här listor, har nån gjort det???
16. Har du varit på stranden? Jag bor typ på stranden
17. Har du haft en stalker? Ja och det va hemskt irreterande.. Han ringde mig HELA tiden helst mitt i natten med.
18. Minns du dina/din musiklärares namn? Jag minns bara Peder och Stefan. Övriga har ja glömt men det är väl typ en 10-15 till.
19. Hur bra är din syn? Den är perfekt nu när ja har nya glasögon.
20. Har du varit på ett party? Asselut..
21. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Inget jag har funderat på så men jag tror jag avböjer.
22. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Säga att "jaha va intressant för dig", men nej ja vet inte.. Har faktiskt hört liknande iaf typ "om din bror va jämngamla som oss så skulle han va sååå het" osv.
23. Har du varit utomlands? Det har hänt
24. Har du sett din bästa vän naken? Det har också hänt
25. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Oj hmm svårt har inte varit på jätte många bara tre tror jag. Men Annas va roligt fast ja va ganska liten då, Pappas va skoj det med men då va man ju mest personal.
26. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Jag säger som Sara dom skulle bli besvikna. Men nu är ja myndig och bor inte på samma ort som mina föräldrar så ja vet inte om dom verkligen skulle få veta om ja nu hade blivit det.
27. Var är dina syskon just nu? Bosse sitter vid datorn för han är online på msn, Anna är nog hemma och Mia vet jag faktiskt inte men jag bryr mig inte heller.
28. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag drömde häromdan att Anna hade släppt ut gunnar och han va jagad av ett vildsvin. Jag va så förbannad på Anna sen ringde hon dessutom och väckte mig.
29. Vem ringde dig senast? Mamma har ringt två gånger och väckt mig idag.
30. Vilken tid gick du upp imorse? 15.45 vakna jag sista gången.
31. Vad ska du göra i helgen? Helgen som kommer ska jag jobba natt.
32. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Nu ska vi se, det är iaf från Gulliz och hon skriver "Nu försöker han se till att jag och hans kompis nere i skåne ska ha sex inatt, hur nu det ska gå till... haha"
33. När var du riktigt sjuk senast? Decemer va jag tok sjuk, vinterkräksjukan + halsfluss + körtelfeber.
34. Vem är den senaste kändisen du tog på? Eh hmm det va kanske hmm jag vet inte. Jo nån som vi går hos i hemtjänsten men det kan ja ju inte skriva här vem det är... moahahaha
35. Vad finns i din bakficka? Jag har trosor och nattlinne. Jag vet inte om ni har bakfickor på era trosor, men jag har det inte!
36. Har du färglinser? Jag har i badrumsskåpet men jag har aldrig använt dom.
37. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Såg på CSI Miami på jobbet. Det va ett mycket otrevligt avsnitt en bebis som blivit mördad.
38. Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av väckarklockan (mobilen)
39. Vad ska du göra efter det här? Klä på mig sen ska ja gå och köpa kebabrulle!!! wiiiiie

2 kommentarer:

Anonym sa...

det va en väldigt intressant lista det där hihi///carro

Anonym sa...

Fråga 13: HAHAHA!
Fråga 34: Vem vem vem???