lördag 9 juni 2007

jag smälter, långsamt...

Nu ska ja va lite viktigpetter igen men jag orkar inte va snäll när ja typ dör av värmeslag här.
Idag va jag på pizzerian och köpte kycklingsallad så bad ja att få fetaost i, killen i kassan inte den vanliga utan nån ny jävel fråga om jag menade fårost. Ja svara ja mest för ja orka inte förklara saker för han. Men fårost är ju vilken ost som helst som är gjord på fårmjölk detta blir ju extremt ironiskt eftersom den fetaosten dom använder där är gjord på komjölk.
Nästa sak; som om man inte tyckte det va jobbigt att pressa ner sig i bikini nu igen och visa upp alla fettvalkar, hudbristningar och andra skavanker, redan. Men så visar aftonbladets biliaga klick årets badmode på en näst intill anorextisk flicka. Är det så att vi riktiga kvinnor med både bröst, rumpa, lår och mage inte kan ha bikini?? Jag ska faktiskt maila Sofi Farhman om detta. Nu hatar ja henne lika mycket som Ebba von Sydow.
Sen tror jag att Sara är sur på mig men jag vet faktiskt inte, tror inte hon kommer följa med till Ullared som det verkar nu.
Nej nu blir det kall dusch, isglass och ett mail till Sofi Farhman.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fick du för ost då? Och Sara är inte sur det minsta :D