måndag 18 juni 2007

ljus och mörker i mitt liv

Just nu tar det mesta emot. Jag har varit nere hela dagen på jobbet, inge kul alls. Bara bita i det sura äpplet det är så ja faktiskt inte har lust alls att åka till ullared, men det går i vågor det med. Ibland känner ja att det ska bli så kul och jag tänker på allt kul jag ska köpa, sen för det mesta vill ja bara sätta mig i ett hörn och gråta. Sen som om inte allt är nog har ja massa extra räkningar nu med. Va fan!
Sen har jag börjat klura på vad jag ska göra med min sparbössa. Har en sån där som man inte kan öppna utan konservöppnare. Jag ska göra något sjukt kul när den blir full, (man får dessutom inte stoppa minder än femmor där, enkronor och femtiöringar går ner i andra sparbössan) men det är lixom extra skoj att stoppa pengar där för ja vet att det blir kul när den blir full. Carro, en sista minuten resa??? Eller Sara en kryssning??
Idag va M tillbaka på jobbet det va iaf kul, ett lite ljus i mitt mörker. Har inte sett henne sen oktober.
Jag är törstig om ni ville veta det!
Har sökt jobb idag, på mitt jobb. Vill få en fast tjänst, det vore mycket trevligt nu! Håll tummarna för mig, men eftersom jag inte har utbildning så är det inte så troligt att jag får fast. Men men hoppas kan man alltid.

Vi får hoppas att det sunda förnuftet vinner över idiotin

1 kommentar:

Anonym sa...

Som sagt, du vill visst till Ullared :) Wait and see.