söndag 14 september 2008

extra extra!!

Såg ni extra, extra igår? Blondinbella har ju skrytit på sin blogg om hur rolig hon ska vara i programet, jag måste ha blinkat den sekunden i så fall, det kändes mest som om alla andra drev med henne än nått annat. Tycker hon blev bortgjord.

Nu är vi inne på slutspurten, jimmy håller på att skrapa runt fönstret nu. Så ska det målas där, sen ska listen målas en gång till och sen ska vi sätta upp borden. Sen jävlar ska det städas. Men jag ska passa på att dammsuga nu när han skrapar. Vi måste åka till bergvik och köpa plastmojänger (alla fattade vad jag menade va?), sånna ni vet runda som sitter uppe på väggarna för att dölja nån slags elkoppling (tror jag iaf). I vårt vardagsrum har vi rekordmånga, fem!

Vår älskade soffa kommer om en månad ungefär. Jag får väl stå ut med den gamla så länge.

Inga kommentarer: