tisdag 23 september 2008

Förälskelse...

jag har inte haft mycket för bibliotek, vill jag läsa en bok köper jag en pocket och sen byter jag den med syrran, när jag läst färdigt. Men eftersom vi var tvugna att läsa en självbiografi i skolan så gick jag och skaffa bibliotekskort här på hammarö, och sen fråga jag efter filmen en sång för martin. Det var vår demens föreläsare som ville att vi skulle se den. Men den filmen fanns bara i stan. Så igår åkte vi in till stadbiblioteket i karlstad.

Helt underbart, dom har allt. Medans hammarö hade en hylla för alla medicinböcker hade stadsbibblan hela bokhyllor för olika saker inom medicin, hitta en om etik och livsfrågor, där tog jag 2-3 böcker. Sen hittade jag en hel bokhylla om invadrarpolitik, där tog jag en 2-3 böcker också. Jag bara lastade på jimmy. Det är ju perfekt när man kör fast i ett ämnen, då åker man in och lånar en bok. Nu ska jag läsa en av mina böcker om invadrarpolitik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det här var extremt roligt! Lisa har upptäckt det fina med bibliotek! Woho! Bibblan! :P

Well, vem har sagt att man inte kan uppfinna hjulet två gånger? :P