måndag 1 september 2008

Lista..........

Senaste..
Låt du hörde: Meadows of heaven....
Film du såg: Hem ljuva hem, igår kväll
Mat du åt: blodpudding till lunch
Kram: Jimmy
Puss: Jimmy
Fest: När va jag på fest senast?? hmm, jag va iaf full i fredags..
Känslan: seg
Ilska: jag blev irriterad på jimmy vars argument för att inte lämna blod var att han inte hade lust.
Resa: Jag var till stan nyss, men annars är det väl ullared i onsdags
Glädje: hmm, det var nog i förmiddags när jag fick maila av min fröken
Dröm: vet jag inte...
Boken du läste: "livet i ett nötskal", den ger jag förövrigt bort till den som vill ha den
Personen du träffade: jimmy
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: jimmy
Gången du åt en 7-eleven korv: eh vet jag inte ens om jag gjort, borde jag det?
Gången du var utomhus: nyss, var till ica
Gången du sov: fram till 9 imorse, men skulle jag lägga mig ner nu skulle jag somna på 1 minut
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nu är det svårt att definera hela min familj, för om man skulle räka heela min familj så har det aldrig hänt tror jag. Jo kanske när jag fyllde år senast. Snart ett år sen då..

Inga kommentarer: