söndag 28 september 2008

Helgen som gått...

Fredag: vi blev tokuttråkade, försökte få tag på folk till höger och vänster men alla verkade upptagna, tillsist blev det bio för oss. Jag gillar egentligen inte bio, men för jimmy skull går vi ibland. Vi såg den andra Arnfilmen. Den som sagt att tvåan är sämre än ettan och att tvåan ska vara seg har nog blandat ihop filmerna. Tvåan är bättre!!! Sen är ju en av Sveriges absoluta snyggaste skådespelare med...
Lördag: Fick vi besök av Carro och Dennis. Trevligt, trevligt. Vi blev med dom till Bergvik en vända och jag köpte två linnen. Sen på kvällen hyrde vi film, det blev Varg. Vi har väldigt höga förväntningar. Det blev plattfall! Den var inte alls så bra som vi trott... Sen på natten vid 3tiden fick vi lite oväntat besök, väldigt uppskakande. Vi somnade om vid femtiden i morse
Söndag: På grund av nattäventyren så sov vi till 11-tiden, vilket var välförtjänt. Tog en promenad på förmiddagen och sen har jag bakat bröd och sytt upp byxor till min korta sambo. Fick nyss lite besök av J, som visade sig vara en naturbegåvning på Guitar hero. Henne vill inte jag spela emot iaf. Ska ordna lite mat strax till Jimmy kommer hem från innebandy....


Inga kommentarer: