onsdag 3 juni 2009

Lista..

snott den av Gaybloggaren..

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? Är jätte sugen på att pierca tungan..
2. Vara seriös än rolig ? en blandning är väl bäst
3. dricka röd eller grön mjölk ? eh blå eller gul...
4. brinna upp eller drunkna ? drunkna
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? ja min sambo
2. sol eller måne ? solsken
3. vinter eller höst ? helt klart höst
4. vänster eller höger ? vänstertönten är helt oduglig, så höger så klart
5. solit eller regn ? avskyr regn, sol är bättre men mulet är bäst
6. vaniljglass eller chokladglass ? jag kan verkligen inte förstå hur man kan äta vaniljglass som det är, smakar ju ingenting! Det krävs massa topping och strössel om man ska ha vanilj. Choklad kan man äta när som helst, hur som helst.

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? 12.34
2. fullständiga namn ? Lisa räcker bra
3. Vart vill du bo ? Villa, någonstans på ön med cykel avstånd till civilisationen
4. hur många barn vill du ha ? det magiska antalet tre
5. vill du gifta dig ? självklart
6. rullar du spagetti eller skär du den ? olika
7. har du ätit sushi ? jag älskar sushi..
8. lyssnar du på nu ? tvreklamen och måsjävlar som skriker
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? 2 skulle jag gissa
10. humör ? kaffesugen (är det ett humör?)

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? ja
2. sjungit ? jo det har jag nog säkert.
3. blivit kramad ? japp
4. känt dig fånig ? ja
5. saknat någon ? hmm har inte känt efter
6. dansat galet ? nej det tror jag inte
7. klippt håret ?nej men jag skulle behöva
8. gråtit ? ja en skvätt igår
9. ljugit ? hmm nej det tror jag inte
10. blivit kysst ?ja

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? nja, polisen körde efter mig när jag åkte från Katrin, efter ha sett idolfinalen för 1½ år sen. Jag vet att jag körde för fort, men när jag fatta att det var polisen som låg efter sakta jag in, men dom följde efter mig hela vägen hem och jag fick blåsa men sen blev det inge mer med den saken.
2. har du en hund ? nej, tack gode gud för det. Jimmy vill ha en men det har vi inte disskuterat klart. Vi har lite olika uppfattning om hur stor en hund ska va
3. sover du helst sj eller med någon ? alltså jag vill ju ha han i närheten men inte för nära. Att sova två i en enkelsäng är hemskt tycker jag.
4. tror du på spöken ? ja

Inga kommentarer: