torsdag 15 oktober 2009

egoblogg...

Såg ni på bonde söker fru igår? Jag typ dog, klarar inte av sånna där pinsamheter. Jag och Carro messade varandra hela tiden, tur jag hade lite stöd i henne. Men när jag såg på dessa pinsamheter så kom jag på ett bra underlag till en egoblogg. Dom frågar ju varandra om varandras bästa och sämsta sidor. Nu tänkte jag ransaka mig själv lite och skriva om mina bästa och sämsta sidor.

Mina sämsta sidor
  • Jag är envis som en ko, har man fel kanske man ska ge sig efter ett tag.
  • Jag har ett extremt morgonhumör, därför är det bra att jag går upp före Jimmy på morgonen, när jag ska iväg. När vi i en period gick upp samtidigt och skulle iväg samtidigt. Han va ivägen i köket, tog på sig för lång tid i badrummet, sen lukta det fis när man väl kom in.. osv...
  • Jag har dålig självkänsla, jag ser mig egentligen som en stor klump. Om jag skulle ha lite högre tankar om mig själv så kanske jag skulle utstråla det också.
  • Jag är kanske för generös. Köper hellre en present för 500 än nya jeans för 500, har nog lite svårt att unna mig.
  • Jag är okonsekvent mot mig själv, "imorn ska jag plugga", "jag ska plugga sen", "imorn ska jag faktiskt städa" så fortsätter det så.
  • Jag är ganska lat.
Mina bästa sidor
  • Jag är envis som en ko, det är bra att inte alltid ge sig i första taget.
  • Jag är kreativ, så in i bängen. Jag syr, stickar, broderar, binder kransar, målar krukor, sår och odlar egna örter på balkongen osv. Just nu vill jag göra nått med kastanjer, dom är så himla fina och tilltalande men vad fan ska jag göra med dom. Jag har förbjudit mig själv att plocka förän jag har fått en bra ide.
  • Jag är en jävel på att laga mat. Tycker mest om min egen och restaurang mat så klart.
  • Jag tror jag kommer bli en bra mamma, känns som jag har det i mig. Det går iaf utmärkt när jag över på andras barn. Dom tycker om mig.
  • Jag är snygg när jag gör mig till. Lite smink och fixat hår kan göra underverk även på mig. Men man ska orka också.
  • Jag tycker jag har bra smak. Vår lägenhet börjar bli så jävla fin. (bortsett från hallen)
  • Jag är generös.
  • Jag är förbanat bra på mitt jobb.

Det blev lite som terapi det här!!!

Inga kommentarer: