torsdag 8 oktober 2009

socker, socker, socker...

Jag vill ha socker.....min salivproduktion är inte normla.. Bara jag tänker på nått gott så vattnas det i munnen som bara den. Skulle kunna betala väääldigt mycket för en bit Choklad. Så åt dom tårta på tv, det såg så sjukt gott ut. Jag som inte ens gillar tårta. Det är alltså dag fyra av min diet. Har inte fuskat och egentligen är maten väldigt god. Igår till middag åt jag kycklingfilé med ungsstekta rödbetor, ungstekt tomat, avokado och fetaostkräm. Idag blir det baconsås med kokt broccoli.

Däremot får jag kväljningar av hårdkokta ägg.

På lördag ska jag iaf äta
lösgodis!!!! Bara så ni vet...

2 kommentarer:

emman sa...

ägg som är så gott! äter det varje dag till frukost.. på hårdmacka med kaviar :D

vilken diet går du på?

GI-Malin sa...

Sv; Tack för det. Det står nere i hallen så man tänker inte på det längre. Fast det är bra att lägga nycklarna på heheheh