onsdag 2 december 2009

ertappad eller?

Jag har en slags plan om nästan hemgjorda pepparkakor och ett litet pepparkakshus, det tycker jag hör till julen! Har köpt deg och non stop för att dekorera mitt lilla hus med.

Jimmy hitta precis dom där non stopen och undra varför jag hade köpt dom, så klart för att dekorera huset med svara jag. Fast sen är det väl klart att jag köpte party-paketet som va dubbelt så stort som det vanliga paketet. Men det behöver man ju inte säga högt.

"Tänk du tar då varje chans för att äta nått gott, för du ska väl äta upp husjävlet sen!", sa jimmy som en reaktion på mitt pepparkakshus. "neee, det är ju alldeles fullt av damm och skit när julen kommer" svara jag och tänkte "men alla överblivna nonstop (typ 90% av påsen) tänker jag äta upp"...

Det är nog så att Jimmy ändå är rätt spår vad det gäller mig, jag tar alla chanser att äta nått gott men det erkänner jag inte!!! I alla fall inte så Jimmy hör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara säga att jag hade blivit riktigt ledsen av kommentaren "Tänk du tar då varje chans för att äta nått gott, för du ska väl äta upp husjävlet sen!"..