söndag 27 december 2009

mellandagsrea

Igår (efter att Jimmy grävt fram bilen, tog cirka en timme) så var vi in på mellandagsrean, här kommer min utvärdering:
  • Först ska karlstad kommun få lite hat för den obefintliga plogningen!!!
  • Bästa mellandagsrea var på Cubus, halva priset på allt i butiken. Jag köpte ett par leggings.
  • Minst mellandagsrea hade Intersport, några snurror i början och sen vad det slut på det hela! Lagerhaus hade extremt lite rea, jag köpte två ungsformar där.
  • Rörigaste mellandagsrean hade (som vanligt) Gina tricot, det stod en stackars tjej där och vek kläderna som låg på bordet, när hon kommit runt fick hon börja om igen. Nått som ofta slår mig på just Gina, är att det mesta som finns kvar är i storlek S och XS. Har ni det så bege er till Gina det finns mängder av kläder. Som om det inte vore nog att det var sjukt trångt så var det två rullstolar därinne samtidigt som mig, jag kan absolut förstå att dom vill shopa, men det var trångt. Jag köpte hur som en rosa t-shirt där!
  • Längst kö var det på stadium.

När vi kom hem igen fick vi gräva fram parkeringsplatsen! Jävla snö överallt!

Jag hade bestämt att jag inte fick handla mer än för 500 kr, men jag kunde inte ens komma upp i det, då är det illa! Ska ta en tur i morgon igen. Men årets mellandagsrea får tummen ner av mig. Nej nu ska jag klä på mig!

2 kommentarer:

Bim HD sa...

Hm, Karlstad kommun?
GT på Bergvik eller i stan??? Så man VET vilken man ska unvika, hihihi... eller, som om den på Bergvik är speciellt stor, hm... Och S och XS... nja, något i S KANSKE skulle gå, men inte allt :P Och på nätet har de INTE rea, än... ... ...
Cubus får jag väl ta i Ch-berg... Intersport har vi i stan - dock verkar det vara samma dåliga utbud på rean här, sägs det... eller, drar de mer igång efter 13e???
Må så grankott...
och tydligen sägs de va lika kassa på plogandet i Arvika ;) Här hemma får vi ju sköta det själva - ingen att klaga på... än gubben ;)

..Carl-Astrid sa...

Jag vara bara in i den på bergvik, men det är ju som sagt alltid trångt där!!
Hur är det i charlottenberg, vi har pratat om att åka dit nån gång. Har dom nått skoj där?