måndag 28 december 2009

jag och min hosta!!

Jag hostar som en tok! Hela tiden!
Men jag kan ju inte isolera mig helt från omvärlden!
Idag var vi på bolaget för att handla inför nyår, i whiskeyhyllan fick jag en hostattack som inte ville ge sig, jag bara hosta och hosta! Det är ju helt fruktansvärt att låta bli och hosta om man behöver, det känns ju som man ska spricka!
Precis samtidigt gick en pappa i Jimmys ålder förbi med en liten pojke och han tittar på mig som om det stod "svininfluensan" i pannan på mig, han sneglade oroligt samtidigt som han nästa sprang till kassan. Det såg ut som han tänkte "rädda sig den som kan, hon är en levande smitthärd!!"
Det är jag så fan inte, jag är en vanlig människa med hosta som måste köpa lite sprit!

2 kommentarer:

Elin sa...

sv: haha tack (: nä jag testade bara den därför jag har vit bh under :P

Anonym sa...

måste köpa lite sprit hihi//carro