tisdag 16 mars 2010

dating in the dark

jag tycker dating in the dark är otroligt roligt, spännade och pinsamt. För en gångs skull var det bra par med denna gång men i dom övriga två gånger har det varit idioter. Hur kan man sitta och hångla med nån men sen när man får se dom vill man inte ge dom en chans? Jag kan verkligen inte fatta det. Sitter kärleken i ögonen? Knappast!

Den här omgången sa dom ju dessutom att det va stor skillnad att se dom på balkongen mot dom där 10 sekundrarna när dom ska stå där och bli betraktade. Dessutom undrar man ju vad dom tycker dom har att förlora genom att ge den andra en extra chans.

Jag är allt annat än ytlig, har träffat killar genom åren som inte alls varit topsnygga (det kan Emma intyga, hon kan dessutom intyga att alla inte heller varit så smarta). Men va fan hellre ful med charmig och intressant än ett snyggt fodral!

Men jag skulle aldrig våga dejta nån i mörkret (tror jag)

Inga kommentarer: