onsdag 17 mars 2010

Saker ni kanske inte visste om mig....

... min största rädsla är att någon ska kunna läsa mina tankar! Ni vet när man tänker helt störda tankar om någon typ en kollega, så kommer man på sig själv med att det va ju stört då kan jag börja noja mig för att min kollega kan läsa mina tankar, vad jag har tänkt för sjukt om denna person. Resten av dagen brukar jag anstränga mig att då tänka normala tankar.

Det roligaste av allt vad att jag berätta det här för Emma igår och hon börja asgarva och tyckte det var skönt att hon inte va ensam om problemet. Undrar om det finns en diagnos för detta? Kanske rent av kan skylla på Hällefors!

Men jag bjuder iaf på en bild på mig och min vän med samma problem, alkholhalten i blodet när bilden är tagen, kan ni fundera på själva. Det mest framträdande men bilden är egentligen hur tjock min arm är!!! (Bilden är från början av 2008, så min arm kan va mycket snyggare nu)

Inga kommentarer: