måndag 15 mars 2010

måndag

startvikt: 110.4 kg
vikt nu: 108,9 kg
Det blir alltså: minus 1,5 kg (väldigt lite med andra ord)

Frukost: Allevo-drink
2 gånger 20 minuter på crosstrainern
Lunch: Allevo-drink
lämnade blod och tog en fralla, ett glas äppeljuice och en liten kaka, tyckte jag va värd det efter blodstölden
Mellis : Allevo-drink och en lite halv burk med keso
Middag: Kycklingsallad
Kvällsmat: fruktsallad

Har inte haft tid att uppdatera under helgen, men i fredags åt jag bra och träna, lördag åt jag bra tills jag kom till jobbet då spåra allt ur. Jag skulle vilja jämföra det med en heronist som tänker att en liten "sil" kan väl inte skada och så nån timme slutar det med att han/hon är medvetslös. Det fanns inget stopp. Jag mådde sjukt dåligt efteråt men nu så, nu är det bättre och nya tag..

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag hoppas att du är medveten om att det är 1,5 kg vätska du tappat :)

..Carl-Astrid sa...

positiva klubben!

Sara sa...

Realistiska klubben skulle jag säga!

..Carl-Astrid sa...

det är ju inte så att jag slutat dricka!!