fredag 8 oktober 2010

dentally

om det ringer nån från dentally och frågar om du vill ha en gratis eltandborste, säg bara NEJ! För det är liksom inte gratis va, man ger inte bort saker hur som helst utan anledning. Nej för man måste prenumerera på deras tandborsthuvud och dessutom täcka en försäkring på tandborsten. (vem fan försäkrar en tandborste?)

Dessutom var min tandborste trasig när det kom men jag ska få en ny och vi fick dom igår och det ska va betalt på måndag. Ursäkta?

Så skulle jag då ringa till det här dentally stället och säga att min tandborste var trasig. Hamnade i telefonkö, där men dessutom hoppade mellan siffrorna "du har plats 3 i kön, du har plats 2 i kön, du har plats 3 i kön" och det är svårt att tro på nån som säger "beräknad kötid är mindre än 2 minuter" när dom sagt så i fem minuter. Men men jag ska få en ny tandborste iaf, det va inget krångel.

Men jag avråder alla starkt till det här, gå på elgiganten istället och betala det som betalas ska i butiken så är det klart sen

Inga kommentarer: