torsdag 7 oktober 2010

Grubblar så mycket att det va omöjligt att somna om efter att Jimmy gått upp och gått till jobbet.

En vän, någon som jag börjat umgås med väldigt mycket på senaste tiden, fick igår det där beskedet som man bara tror drabbar andra. Om det ens gör det, man vet att många drabbas men det här är första gången som någon jag umgås med får det.

Knölen hittade hon för nån vecka sen, "körtelinflammation" sa dom på vårdcentralen men för säkerhetsskull fick hon åka på mammografi som hittade nått, så det blev biopsi också. Igår kom beskedet. Hela vänster bröst ska opereras bort på tisdag. Hon skämtade innan hon var iväg och fick beskedet att skulle de ta bröstet kunde de lika gärna ta båda två så skulle hon ju gå ner 10 kg i ett nafs.

Tycker det är så svårt, vad säger man? Vad gör man? Jag har sagt att jag finns här om hon behöver nått vad som helst, jag kan hjälpa henne städa och tvätta om det skulle behöva det. Dessutom ska jag och M hjälpa henne ordna barnkalas när hennes små pojkar fyller 4 om en månad. Hennes två små pirater ska ha ett piratkalas så det står härliga till om det.

Kom ihåg mina vänner och alla som jag inte känner. KLÄM FÖR FAN, KLÄM FÖR LIVET!!!!

Inga kommentarer: