måndag 4 januari 2010

åldersnoja!!!

I år fyller min sambo 30, vi kommer fira det i helsingfors. Jag bjuder nämligen han på kryssning. Det ska bli otroligt skönt att komma bort och vi har inte råd med någon längre resa, tyvärr! Men man får göra det bästa av situationen så klart. Jag längtar som bara den tills vi ska åka.

Så i bilen idag när vi va på väg till IKEA slog det mig faktiskt att jag fyller 25 nästa år. Så då sa jag det till jimmy.
"Nästa år hittar du på en överaskning till mig..."
"eh va?!"
"ja, jag fyller ju 25 nästa år!"
"va är det sant! Oh herregud nu blev jag nästan stressad!"

Om saningen ska fram fick jag ålderspanik själv också, 25 det är gammalt. Eller jag fick snarare barnpanik "då måste jag iaf fått barn!" Jag fyller ju så himla sent på året, så jag har ju nyss fyllt 23, det är nästan 2 år kvar tills jag blir 25. Men ändå NÄSTA år blir jag 25! Det är inte klokt!

1 kommentar:

Katrin sa...

En annan blir 25 i år!!! ÅNGEST!!