torsdag 28 januari 2010

Flytta

Om mindre än en månad ska min svärmor flytta. Jimmy är där nu och hjälper henne packa och fixa, jag ska gå dit också men jag har inte kommit så långt med min dag än. Jag har bara ätit frukost och spytt upp den igen. Jag ska snart iväg och jobba men ska väl ta mig en tur bort till svärmor och hjälpa till lite jag med.

Det är absolut ingen hemlighet att jag är avundsjuk på svärmor som ska flytta, inte för att jag just vill flytta till ludvika men det vore skönt att flytta. Satt och spana på hemnet igår och hitta mycket fint.

I natt drömde jag att vi verkligen skulle flytta, vi höll på att packa och rensa i lägenheten och det var så himla skönt. Tänk om allt bara kunde lösa sig så man skulle kunna flytta. Men sen återstår ju frågan om vart vi ska flytta. Vi är inte helt överens på den punkten, fast egentligen spelar det inte så jätte stor roll.

lägger upp en sommarbild från Jönköping!! Längtar till våren!

Inga kommentarer: