torsdag 8 april 2010

alltid samma bekymmer....

på tisdag (eller måndagkväll) åker vi till sthlm för att om en vecka (torsdag) åka till helsingfors på kryssning. Det ska bli riktigt trevligt att komma iväg, känns nödvändigt!

Men vad fan ska jag ha med mig för kläder! Ska på buffé första kvällen, andra dagen ska vi strosa i Helsingfors och sen på kvällen ska vi äta middag i restaurangen (det är den dagen Jimmy fyller). Tänkte ha mina bruna mockastövlar i helsingfors och mina svarta pumps på kvällen på middagen. Längre än så har jag inte kommit. Måste ju ha nått på resten av kroppen, tror övriga passagerare skulle uppskatta det!

Hmm finns det ingen som har god kännedom om min garderob som kan ge mig tips, hade ju egentligen tänkt köpa en ny klänning att ha men det blev en tavla istället va snopet!!

Nu glömde jag ju, det blir på kalas på söndagen när vi kommer hem också. Fan va med finkläder en människa ska ha!!!

Nej nu ska jag ta en skiva PÅSKSKINKA och sen ska jag klä på mig!

Inga kommentarer: