fredag 30 april 2010

Facebook, lovely Facebook..

Vad använder du din facebook till? Jag använder min till att hålla mig uppdaterad och hålla kontakt med vänner och familj, dela med mig av bilder och se andras bilder.

Jag blir helt tokig på allt skit som förekommer. @smile, YoVille, Farmville etc.. Vuxna män över 30 som pratar om sina hundvalpar som sprungit bort. What?! Ett litet utdrag från min startsida när jag loggar in idag:

"spåkulan ljuger aldrig. xx fick ett svar av spåkulan:
Att tvingas till motion, bantning o.s.v. är inte din grej. Gör något kul och njut av livet!
Prova du med"

"XX received e dubble heart!"

XX status uppdatering "LÄS OMEDELBART Någon sänder en väldigt söt skärmsläckare av Budweiser Frogs Om du laddar ner den kommer du att förlora allt!Hårddisken kommer att krascha och någon från Internet kommer att få ditt användarnamn och lösenord!Hämta inte under några omständigheter den! Detta är ett nytt, mycket skadligt virus.. och inte må...nga vet om det, informationen tillkännagavs från Microsoft. Vänligen skicka vidare"

XX i 90% lucky today


XX new FarmVille puppy is hungry! XX just adopted a furry friend to help around the farm. Texas is hungry and XX wants friends to send their puppy some food!

XX killed Atina in Vampire Wars. XX has a kill record of 4. Celebrating their victory, XX has offered their opponent's blood for you to feast on.

XX's Daily Aquarius Horoscope

A new fortune cookie has been delivered!

XX kasta glädjetärningen och få: LYCKA TILL

Min skallröntgen I hennes skallröntgen, XX hittades... en sked!

XX statusuppdatering: "I kärleksfullt minne av varje cancerpatient, familjemedlem och vän, som har förlorat striden med cancer, och de som fortsätter att erövra den! Sätt på din sida för 1 timme om du vet någon som har eller har haft cancer."

Så här fortsätter det!!! VARFÖR?!!?!?!?

2 kommentarer:

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp sa...

För att onödigt är tidsfördrivande ;)

spel som extra tidsfördriv och avkoppling sa...

Det finns ju dock ett val du själv kan göra här för man kan faktiskt blockera inlägg från dessa sidor så om du nu stör dig så otroligt mkt på vad andra nu vill ha sin FB till så blockera då dessa inlägg så slipper du se dom och dina vänner kan fortsätta att spela.