fredag 18 juni 2010

hela världen är ett tecken..

Det är bara kärlek överallt just nu, love Stockholm och galet lyckliga prinsessor. Och så Sara och Anders. Dom pussas lika mycket på en kvart som jag och jimmy gör på ett halvår. (Jag överdriver bara lite, lite).

Jag funderade på det där igår lite för mig själv. Varför den där nykärheten dör ut, gör den det automatiskt eller låter man den göra den? Blir man bara slö? Jag vet faktiskt inte men jag bestämde mig igår att nu får det fanimej bli lite ändring på det hela.

Jag lånade nya numret av mama av Sara igår och sträckläste det innan jag somna. Och inte bara en artikel handla om att inte låta romantiken dö. Först hade Ann Söderlund skrivit en krönika om att hennes man inte var särskilt romantisk alls och om varför osv. Sen var det en lång intervjuv med Amanda (hon som är ihop med Alex Schulman) där hon bland annat säger att dom kämpar så hårt för att fortfarande vara nykära.

Fuck the world nu (på måndag) ska jag också åka hem och kämpa lite.

Inga kommentarer: