tisdag 8 juni 2010

inte bara jag som är knäpp..

För ett tag sen skrev jag om att det jag är mest rädd för att nån ska kunna läsa mina tankar, det hade visat sig att Emma var lika rädd för det hon med.

Jag vet inte hur många gånger jag önskat att jag hamnar i koma några månader så där, bara livnära sig på dropp. Vakna upp snygg och slank, iofs ganska blek och med förtvinade muskler men ändå, jag tänkte det kunde vara värt det. Det här är inte en tanke jag delat med mig av, men så när jag sitter hos M igår och fikar så säger hon exakt min tanke rakt ut.. Att det vore inte helt fel att hamna i koma.

Känns så härligt när man inser att man inte är den enda som är lite småkörd i huvudet..

2 kommentarer:

Sara sa...

Nu är jag inte nån expert eller så och har typ noll erfarenhet av personer som hamnat i koma, men en vild gissning är att "snygg och slank" är det sista man känner sig när man vaknar upp :P

..Carl-Astrid sa...

Nu tycker jag du är lite negativ