tisdag 29 juni 2010

Alltså det här med vätternrundan...

.... jag säger till mig själv att imorn är det verkligen dags att börja träna. Nu är det bara 50 veckor kvar. Igår hade jag gjort upp värsta mentala planen för hur jag skulle träna idag och idag så känner jag mig mest för att gå och lägga mig igen. Tur jag har liiiite ont i halsen så jag kan skylla på det.

Men egentligen är det genomkorkat att inte börja med träningen, ju tidigare jag börjar och dessto mer jag tränar dessto lättare kommer dom där förbannade 10 milen va nästa sommar.

Förstår inte riktigt hur jag gick med på det här men nu ska jag fan inte ge upp. Nu ska det göras..

2 kommentarer:

Sara sa...

Nej nu fattar jag ingenting här. Ska du cykla vättern nu helt plötsligt? Whaaat? Och är inte den 30 mil dessutom? :P

..Carl-Astrid sa...

ja det råka bli så.. på söndagen när jag va hemma hos syrran kom ett sms "ska vi cykla tjejvättern den är typ bara 7 mil" och ja va på så bra humör så jag svara "ja visst det ska vi göra!"

Sen när jag googla så visa det sig att tjejvättern var 10 mil, men då hade jag redan sagt till jimmy och pappa att jag skulle göra det så då kunde jag inte dra mig ur. MEN jag har sagt att är jag gravid så gör jag det inte