tisdag 1 juni 2010

that's amore...

Denna helg har jag jobbat tre delade turer (att man jobbar både morgon och kväll, med en några timmars rast på eftermiddagen) och igår jobbade jag morgon, jag va så morgongrinig att jag inte ens orka äta frukost (tänk om jag jobbat rak vecka, ingen skulle vilja ha med mig att göra torsdag-fredag), och där jag va igår så åker man hem och äter lunch. Så det blev kräm och mjölk och smörgås.

På eftermiddagen började huvudet banka, övervägde treo men tog en smörgås istället. Sen åkte vi och handla.. Då blev migränen ett faktum. Så när vi kom hem tog jag två treo och la mig medans Jimmy diska. Det sista jag tänkte innan jag somna va att jag orkar fan inte göra nån köttfärsås det får bli grillkorv till middag...

Sen vakna jag av lukten av mat och skrammel i grytor. Jimmy lagar i regel nämligen inte mat, och det är nog mitt fel. För jag lägger mig i när han väl gör det, jag är där och rör och smakar av iaf.

Det var nog den godaste köttfärsåsen ever, inte för den innehöll nått speciellt men för att jag slapp laga den!!

Inga kommentarer: