söndag 14 januari 2007

En helt vanlig söndag

Idag har jag dragit ut Ronnyboy på äventyr vi åkte till den kungliga huvudstaden. Vi klev av i Karlberg då eftersom vi skulle upp till Sara.

"Hur långt i från Stockholm är vi nu?" säger Ronny när vi är i Vasastan.

Men vi va o åt på mcdonalds o flumma runt i Mölnvik vet ni det har öppnat ett plantagen där heaven lixom..

Sen va vi hem till min mamma o Joel o åt middag. Fisk o grejjer jag tyckte det va ganska torr.

Jag tappa inte bort Ronny en enda gång på hela dan!*stolt*

Sara tyckte jag skulle nu skriva om fransk matkultur men herregud den kan ja skriva en C-uppsats om och jag är alldeles för trött för det. Men jag ska nån gång skriva en blogg om fransk matkultur jag lovar. För det har ja mycket att säga om.

Nej nu blir det sängen.. Msn krånglar så med mig ingen idé o sitta här.

PUSSS

3 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

jag lovar ja ska skriva en blogg om fransk matkultur imorn... jag orkar verkligen inte nu eller kanske

Anonym sa...

ja haha det är ju inte lätt när man knappt vart i stockholm ju
men nu känns det som man vet en hel del! ja som tex var "läskiga trappen" är som inte är läskig haha och var Saras Råttpark är.. vilken stege Lisa hade ner... var idolen skriver sina inlägg haha
vilken sida av rulltrappan man ska stå .. var Sara Jobbar ...var Lisas mamma och Co bor och att man ska sitta längst fram i pendeln när man ska åka till bålsta ..att utan ström har man skit trist ...ja vad säger ni ? Är jag en Stockholmare nu eller räknas jag som en bondläpp ett tag till haha

..Carl-Astrid sa...

nja du är ingen stockholmare iaf!!!