tisdag 16 januari 2007

konstiga drömmar...

Nattens drömmar har varit allt annat än normala...
det börja med att ja hade sex med lundin. Alla hälleforsare vet vem det är o att det inte är nån man gärna delar täcke med han kallas även hunden.
Men det va ganska mysigt i min dröm.

Sen va ja med nån på stan så skulle vi gå in en affär när vi såg två jätte stora killar som ropa efter en liten kille o det va det nån som sa "slå inte han ta mig istället, om du vågar!"
Men vi gick in i affären iaf. Sen när vi kom ut låg denna person på gatan blåslagen och blödande. Och jag ropar "Akta, akta, jag ska utbilda mig till sjuksköterska så jag tar hand om det här!"
Personen som hade blivit slagen visa sig vara Ida Fasth av alla människor o helt plötsligt va vi i en källare o ambulansen kom o hämta henne.. sen kom ambulansen igen o hämta carro och ja klappa henne på kinden o sa att alla skulle ordna sig men ja hade ingen anning om vad som hänt.. fick veta senare av övriga att hon hade bränt sig på pekfingret. Sen satt vi o prata och min farbror Frid och Gustav som gick i min klass i högstadiet va bland annat där. Vi va väldigt överens om det va viktigast när man tvätta händerna att vattnet va varmt eller att man använde tvål. Jag trodde det va att man använde tvål för vattnet är ju ändå inte 100 grader så det är bakteriedödande.

Sen helt plötsligt va jag hemma i min egen lägenhet o typ hela min släkt va här så ringde en viss person och sa "kan jag komma till dig, du messa ju mig igår o sa att du ville prata"
så då skulle jag försöka få ut all min släkt innan han kom..

Och sen vakna jag......

Inga kommentarer: