måndag 15 januari 2007

Vänner och pojkvänner och nya favoriter

kan någon förklara för min mamma att man kan ha vänner som är pojkar utan att de är pojkvänner. Nu är det tydligen inte bara Minna som planerar mitt bröllop. Även fast jag säger att vi bara vänner, "men det sa Anna o Ville också o nu är dom gifta och har två barn och kommer du inte ihåg av Mia och Fredrik sa jätte länge att de bara va vänner".

Kan alla bara förstå att vi bara är vänner!

När jag ändå är inne på ämnet vill ja påpeka hur less jag blir på folk. Ursäkter hit o ursäkter dit jag orkar inte ens lyssna längre. Anntingen vill man eller så vill man inte och då säger man det!

Jag ha en ny musikfavorit, mr Manson har flyttat in i mitt hjärta. Hans nyaste låt Sweet dreams är så bra men det är en cover så jag undrar vem som gjort orginalet. Någon som vet?
Han är ju en total freakshow men han har så sexig röst.... me lowe....

men varför köpte ja inte mjölk när ja va på ica *suck* nu blir det inget kaffe

Inga kommentarer: