fredag 12 januari 2007

så vem är jag?!?

mycket djup fråga men här ska ni få några svar.....
  • Avokadoälskande
  • ensamboende
  • körkortinnehavare
  • vårdbiträde (men vill bli sjuksköterska och det ska jag bli)
  • känslig (är egentligen en stor lipsill)
  • hyfsat snäll
  • bästis (vilket fjortisuttryck) med pensionärs Sara och Carro (hoppas jag iaf)
  • ganska opedagogisk ("byt låt den här låten suger ju kuk" säger jag till min femåriga systerdotter)
  • Envis
  • tatuerad
  • pysslig pyssling (fast en väldigt stor pyssling)
  • shopaholic eller nått närliggande fast jag har inte råd egentligen men vem tänker på slutet av månaden när dom just fått lönen. Det finns en massa näring i nudlar och havregrynsgröt med.
  • utbildad kock som älskar mat.
  • svarthårig
  • moster (till Oliver och Minna)
  • tjockis
  • omtänksam (enligt ronnyboy)
  • glad (enligt ronnyboy)
  • kärleksökande

1 kommentar:

..Carl-Astrid sa...

naaaaw va du e gullig... euroshopperglass är äckligt baj dä väj