söndag 21 januari 2007

Lista..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trötter.. men glad ändå...
Favoritgodis: allt jag är ett godismonster
Är det nåt du absolut inte äter: lever
Kläder just nu: linne och trosor..

Musik just nu: tvn som surrar
Vad sa du senast: "hey min älskling" till Gunnar
Favorit-hangout: oj ja vet inte men ja diggar saras lägenhet
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: inte medeltiden iaf... ja säger framtiden..
Sommarplaner: jobba och plugga in biologi A... förhoppningsvis flytta..

Fisk eller badkruka: jag hatar att visa mig i bikini.. hade ja haft snyggare kropp hade ja varit fisk.. vad det innan men blev medveten om hur ful man är..
Saft eller alkohol: läsk är det godkänt svar... ja e nog mest för saft iaf.. man mår inte så dåligt dan efter av det
Längd och vikt: 173 cm och vikten förnekar ja för mig själv.. men för mycket iaf.
Hur många kuddar sover du med: sju....
Favoritväder: mulet...

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: planerar man sånt?! "just idag ska ja bli fast på en öde ö bäst ja tar med mig 3 saker" jag säger plattång och läppglans som victoria beckham sa när hon fick fråga.. haha... ja vet inte seriöst tycker det är en dum fråga..
Spelar du nåt instrument: blockflöjt och piano...
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: slösaren själv..
Vem är viktigast för dig: Gunnar, vänner och familj...

Bästa film: tjenare kungen.
Tror på liv på andra planeter: självklart..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, micke heter han
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: ja

Tror du på mirakel: Absolut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej
Ser du dig själv som tolerant mot andra: På jobbet är jag det men då har ja betalt för det. men privat är det kanske inte alltid.
Ser du på kärleken som ett misstag: ja verkligen
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 som max.. helst chokladbruna.. =)))

Bio eller promenad: ensam så blir du ju promenad.. men det kvittar nog det är lika bra..
Är du kittlig: som fan..
Snarkar du? ja just nu när ja är så förkyld så garanterat.. men i vanliga fall ne det tror ja inte.
Stjärntecken? Skorpion..
Rädd för insekter? ne dom kommer ju inte äta upp mig..

Äckligaste insekten: Flattlöss räknas dom?
Största svaghet: blir lätt arg när ja e trött
Det här är jag bra på: är ja verkligen bra på nått??
Bästa bok? allt med marian keys och martina haag och asylserien
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jätte smart...kanske

Vad vill du jobba som? Sjuksköterska på ambulansen
Chips, morötter eller godis? Ostbågar,,,,
Pizza eller hamburgare? kebabrulle
Skriver du dagbok? Blogg ju...
Har du nån flickvän/pojkvän? ingen som vill ha mig

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan en tatuering.. har planer på en piercing även en ny tatuering så småningom..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt..
Gungar du på stolen? ne ja ramla in i städskåpet så många gånger som liten att ja lärt mig..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ne det tror ja inte
Vilken hand håller du gaffeln i? det varierar.

Hur är din drömtjej/kille? snäll, gullig och romantisk...
Hur många syskon har du? 1 hel och 2 halv..
Vad är du mest rädd för? tandläkaren, både fysiskt och ekonomiskt.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? ne istort sett aldrig

Gillar du att sjunga? sjunger bättre än hellre lr vad heter det.. ja vet att ja kan sjunga men ja gillar inte o stå i centrum..
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? hotell och restaurang. för ja ville det då.
Anser du att du är stark? jo jag är ganska stark fysiskt hoppas ja är stark psykiskt också.
Brukar du sola? det händer väl
Vad gör du om du får hicka? får så sällan det

Röker du? har slutat typ tre gånger men nu feströker ja bara.
Snusar du? ne men det luktar sååå gott
Använder du knark? eh ne o har aldrig gjort det heller.
Kaffe, te eller inget? kaffe om ja är på jobbet lr är ute o fikar.. te om ja är hemma o myser..
Har du en besatthet? Jag vet inte..

Inga kommentarer: